dijous, 24 de maig del 2007

"DEBAT" ORGANITZAT PER LA COORIDINADORA D'ENTITATS D'HORTA-GUINARDÓ

La coordinadora d'entitats del districte va organitzar un singular debat amb tots els partits, però, sense debat entre ells ni amb els assistents: tots contestaven les preguntes que prèviament va fer el públic.

Els convidats vàren ser Elsa Blasco (ICV-EUiA), Ricard Martinez (ERC), Maite Fandos (CiU) i Jordi Cornet (PP).

Per part del PSC va venir n'Assumpta Escarp, número 5 a la llista, que no va fer un discurs espectacular, però sí clar i contundent. Ens va exposar tant els eixos programàtics i la seva concreció en el terreny que trepitgem (Horta-Guinardó).

Us hem fet un resum de les seves intervencions i de les seves propostes pel districte:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que l'Assumpta va fer un bon debat, és cert que no coenix el dia a dia del Guinardó però va demostrar una preparació del debat, un coneixement ampli del barri i un discurs global de campanya molt encertat. Sols la darrera intervenció em va semblar massa spot publicitari. L'Elsa la vaig veure força bé i lògicament dominant els temes, la Maite Fandos com sempre contundent i preparada però una mica massa accelerada. En canvi vaig veure al Jordi Cornet molt fora de joc i poc preparat. Sobre el ricard Martínez prefereixo no opinar molt perquè podrien dir que tinc mania a ERC.

Pere

Xava ha dit...

Estic d'acord que la Maite Fandos no va tenir el seu dia: tenia massa coses a dir contra tothom i no va ser clara en el seu missatge. El PP en la seva línia de campanya general: tenen un missatge tant pla que acaben cansant de tant reiterar-ho.

Sobre en Ricard Martinez i perque quedi dit, em va sembla que el que més li preocupava era saber per qué li havien fet anar-hi perque allò hi anava amb ell.

Sobre l'Elsa, dir-te que va esta en el seu paper, una mica sobreactuada de mans i gestos quan parlaven els altres (especialment al PP) el que en general agrada només als anti-PP.